Pages

THE HIDDEN POWER OF THE JEWISH HOME - אשה יפה

אישה שהולכת בחוסר צניעות, היא גם מצד עצמה המפסידה הגדולה, כי היא מאבדת את השפע הגדול, שראויה היתה ל

אישה שהולכת בחוסר צניעות, היא גם מצד עצמה המפסידה הגדולה, כי היא מאבדת את השפע הגדול, שראויה היתה לקבל, ו והיא מחזקת את הכוחות השליליים , של הגברים בכך שמהרהרים בה , או חושקים בה, וכחות אלה יונקים את השפע שלה הפנימי, והשפע של חייה., קרי מאבדת את חיותה, באמצעות , לא עלינו הפסד פרנסה, בעיות בריאות, בעיות עם ילדים, עם הבעל שלום בית וכו. וכמובן שמעבר לפסד הפרטי שלה, גם הגבר רחמנא לצלן, גם מפסיד , כי הוא מאושם בסיבתה, דבר שיכול לגרום לו לירידה גדולה בקדושתו ופגם שמירת הברית.
http://www.ha-zohar.info/?p=8894

Search This Blog

Languages:

English, Русский, עברית

Thursday, October 14, 2010

ask a rabbi corner - הרב הגאון בן ציון מוצפי שליט"א- Rav Ben Tzion Mutzafi

 from
http://www.doresh-tzion.co.il/QASearchResult.aspx

שאלה - 62231
לכבוד הרב מוצפי שליט"א ראיתי שהרב כתב על פאה שהגרב"צ אבא שאול אסר ובספרו אור לציון ח"א סי' יא התיר ושמעתי ממורה שהיא קרובה של הרב אבא שאול ששאלה אותו מה ראוי ללבוש השיב לה פאה
תשובה
דבר העורך :

אין גבול לשקר, אין גבול להטעיה, אין גבול להחטאת הרבים, אין גבול לטפשות.

האור לציון מדבר שם בנשים ששערן היה מקריח, והדביקו שיער שלא תתגנה בפני בעלה, ועליו כיסו ברדיד. ומה שהליץ על אותן שגילו שיער זר הוא דוקא בגרושה ובאלמנה לפירוש החתם סופר , וכמו שכתב בפירוש באור לציון בתחילת דבריו ושנה כן בסיומן. שיש לגרושה ואלמנה דין פנויה שלדעתו אינה חייבת לכסות ברדיד את פיאתה המצומקת שלא תתגנה מחוסר שיער.

מעולם לא כתב הרב שמותר לאשה נשואה לילך בפיאה ברשות הרבים, ובודאי לא בפיאות הפרוצות והשחצניות הללו, וכאן חטאת לאמת, לתורה, ולהרבזצ"ל, ואתה צריך לבקש מחילה מנשמתו הטהורה על כך.

מורנו הרב שליט"א שימש אותו כארבעים שנה מיום היותו בן י"ב שנה למשך שנים ארוכות, והיה איש סודו בענינים רבים. ואתה שמת עצמך שווה ערך אליו וסותר את דבריו, ועשרות רבות של בחורים שביקשו לינשא והבנות הצדיקות מעטות היו לפני 45 שנה, ודרשו פאה, והרב אבא שאול הורה להם לבטל השידוך, ויש עוד עדויות של עשרות תלמידיו שמפני הכבוד לא נפרסמם, על מה שמעידים בשם משפחתו. וכבוד אלקים הסתר דבר.

ומאימתי אשה נאמנת לעדות באיסור דאורייתא, ואתה שמת דבריה שאין להם שחר וסמך, מול דבריו הקדושים של מורנו שליט"א.

לא הייתי מגיב על דבריך, אלמלא חזרת עליהם שלש פעמים, ופן תהיה שתיקה כהודאה, וכמה פעמים הכרזנו שאין לנהל סימפוזיון על הפסקים כאן, כי מי שאינו מקבל שאל יקבל, ואין הרב פנוי להשיב פעמיים לאותה השאלה.


בכבוד הראוי לכל , העורך.v

No comments:

Post a Comment

the last war:

Chanukah?What did Maccabim fight for?What are we fighting for in -the last war: EMET vs. SHEKER / TRUTH vs. QUASI-TRUTH ie FALSEness-can 6*6=11.999999999999999999999999999999999999999999999?
just like there can be no 6*6=almost 12, the same,there is no almost TRUTH. The Truth does NOT require any MASQUES....AND THIS IS WHAT WE SEE RIGHT NOW...THE TIME BEFORE THE COMING OF MASHIACH...BEFORE THE WORLD'S "END" AS WE KNOW IT. Hashem is showing us the real faces of the people...and it's not enough to have a "good" person COVER-UP or to wear a "religious" COVER-UP...for those that do...And's it's not enough to do CHESED/ KINDNESS. EMET & CHESED must go together!