Pages

THE HIDDEN POWER OF THE JEWISH HOME - אשה יפה

אישה שהולכת בחוסר צניעות, היא גם מצד עצמה המפסידה הגדולה, כי היא מאבדת את השפע הגדול, שראויה היתה ל

אישה שהולכת בחוסר צניעות, היא גם מצד עצמה המפסידה הגדולה, כי היא מאבדת את השפע הגדול, שראויה היתה לקבל, ו והיא מחזקת את הכוחות השליליים , של הגברים בכך שמהרהרים בה , או חושקים בה, וכחות אלה יונקים את השפע שלה הפנימי, והשפע של חייה., קרי מאבדת את חיותה, באמצעות , לא עלינו הפסד פרנסה, בעיות בריאות, בעיות עם ילדים, עם הבעל שלום בית וכו. וכמובן שמעבר לפסד הפרטי שלה, גם הגבר רחמנא לצלן, גם מפסיד , כי הוא מאושם בסיבתה, דבר שיכול לגרום לו לירידה גדולה בקדושתו ופגם שמירת הברית.
http://www.ha-zohar.info/?p=8894

Search This Blog

Languages:

English, Русский, עברית

Thursday, October 14, 2010

דברי הרב בן ציון מוצפי לגבי המחלה הנוראה!!!

דברי הרב בן ציון מוצפי לגבי המחלה הנוראה!!!« פותח האשכול: ינואר 06, 2008, 00:18:22 »למעלההאם יכול להיות שמחלת הסרטן מתפשטת אצל תינוקות בגלל שנשים חרדיות חובשות פאות במקום מטפחת צנועה? יכול להיות שזה מדעי? ייתכן שרב חרדי פסק שאסור להסתובב שלא לצורך ברחובות חרדיים מרכזיים כי החרדיות לבושות לא צנוע? על כל זאת ועוד דיבר לאחרונה הרב בן -ציון מוצאפי, מהבולטים ברבנים הספרדים היום ודרשן משובח, בתוכניות רדיו ברשת "מורשת". להלן דבריו: "הפאות של היום מעוצבות על ידי גדולי מחטיאי הרבים בדורנו. על ידי הגויים המטונפים ביותר, שמחפשים עוד ספין, עוד קונץ איך למשוך את העין. זה דבר שגורם הרבה דברים רעים, כמה תינוקות סובלים. אני אגיד רק דבר אחד ברמז, מי שיבין יבין. שמעתי מרופא גדול בהדסה עין-כרם-באותו מכון ידוע, ה' ישמור, ששם יש הרבה תינוקות שסובלים מהמחלה הנוראה - שבזמן שהפאות היו אסורות לא היה לו במחלקה אפילו חולה אחד. הייתי בתל?השומר, לא מזמן. נורא ואיום, יש שם 500 ילד שסובלים מהמחלה הנוראה. בחלק גדול מהם, אני אומר את זה בכאב, זה משפחות של שומרי מצוות, משפחות של חרדים לכל דבר.
"ולא שאני קושר דברים אלה באלה, אני רק פשוט נותן נקודות לציון, שכל אחד יסיק את המסקנות. כל אחד יחשוב מה אנחנו גורמים. ולאו דווקא שבאותם בתים זה גורם, אלא זה גורם לכל המחנה, כי כל ישראל ערבים זה לזה.
אנחנו חייבים לדעת שאם שומעים על כל מיני תאונות משונות, דברים נוראים ותינוקות שנפגעים ודברים לא טובים, זה בגלל שהשטן מרקד בתוך המחנה. והוא לא יכול לרקד בתוך המחנה בלי שיש פריצות. ולכן היום, אם תשאלו אותי, אסור ללכת לכיכר השבת בגאולה בירושלים בסתם יום של חול. אסור ללכת ברחוב רבי עקיבא בבני - ברק. רק מי שיש לו דבר נחוץ ביותר-יעשה את זה קצר ככל האפשר. כי לא ייתכן שאדם יעבור שם ולא יחטא ולא יפגום בעיניים שלו".
nrg http://ladaat.net/forum/index.php?topic=10621.0

1 comment:

  1. Cancer?! Lo al af echad! What's causing it? No need to collect money-All , one, lo aleinu, has to do is look what Hashem is crying for? What does he want from his beloved child ? ... Are we taking chances when we going against His wishes? Is ti worth the risk?

    ReplyDelete

the last war:

Chanukah?What did Maccabim fight for?What are we fighting for in -the last war: EMET vs. SHEKER / TRUTH vs. QUASI-TRUTH ie FALSEness-can 6*6=11.999999999999999999999999999999999999999999999?
just like there can be no 6*6=almost 12, the same,there is no almost TRUTH. The Truth does NOT require any MASQUES....AND THIS IS WHAT WE SEE RIGHT NOW...THE TIME BEFORE THE COMING OF MASHIACH...BEFORE THE WORLD'S "END" AS WE KNOW IT. Hashem is showing us the real faces of the people...and it's not enough to have a "good" person COVER-UP or to wear a "religious" COVER-UP...for those that do...And's it's not enough to do CHESED/ KINDNESS. EMET & CHESED must go together!