Pages

THE HIDDEN POWER OF THE JEWISH HOME - אשה יפה

אישה שהולכת בחוסר צניעות, היא גם מצד עצמה המפסידה הגדולה, כי היא מאבדת את השפע הגדול, שראויה היתה ל

אישה שהולכת בחוסר צניעות, היא גם מצד עצמה המפסידה הגדולה, כי היא מאבדת את השפע הגדול, שראויה היתה לקבל, ו והיא מחזקת את הכוחות השליליים , של הגברים בכך שמהרהרים בה , או חושקים בה, וכחות אלה יונקים את השפע שלה הפנימי, והשפע של חייה., קרי מאבדת את חיותה, באמצעות , לא עלינו הפסד פרנסה, בעיות בריאות, בעיות עם ילדים, עם הבעל שלום בית וכו. וכמובן שמעבר לפסד הפרטי שלה, גם הגבר רחמנא לצלן, גם מפסיד , כי הוא מאושם בסיבתה, דבר שיכול לגרום לו לירידה גדולה בקדושתו ופגם שמירת הברית.
http://www.ha-zohar.info/?p=8894

Search This Blog

Languages:

English, Русский, עברית

Thursday, October 14, 2010

hmm

תקדישו לקב''ה 2 דק' ותקראו תמאמר ;)



אךךך אחותי היקרה... תדעו לכן בנות.. אתן כמו סוד! סוד שהוא גלוי? אין לו ערך.. כולם מזלזלים בו.. אבל סוד שהוא שמור.. כמה שהוא שמור יותר.. יש לו ערך יותר!! רוצים לדעת אותו יותר!! נותנים לו כבוד יותר!! אותו דבר? אישה... אם היא גלויה? כולם רואים אותה.. תגוף שלה.. תמונות שלה.. אז מזלזלים בה.. אבל אם אתן צנועות!! שומרות על עצמיכן!! לבושות צנועה.. שום גבר לא רואה אותך בתמונות.. לא נוגע בך.. לא רואה תגוף שלך.. אז בחורה כזאת כולם מעריכים!! אישה כמוך? אין גבר שלא ירצה!! יתנו לך כבוד יותר! יעריכו אותך יותר!!


אחותי? אל תיהי יפה... כי יפות יש עוד מליון אבל כמוך אחותי? יש רק אחת!! תכבדי את עצמך.. ואז אחרים יכבדו אותך!! בזה שאת מעלה תמונות למקושרים לשין לשוקס גם אם התמונות אלה תמונות צנעות... כבוד? לא יוצא לכן מיזה!! בזה שאת הולכת לא צנועה.. את לא מקבלת כבוד.... יודעת מה את מקבלת? רק צער.... רק בושה... נכון הבחורים יגידו לכן את המילים הכי יפות שיש... אבל כל זה? רק בגלל התאוות שלהם!! בלב שלהם? הוא מזלזל בך.. הוא נגעל ממיך... את בשבילו? בובה!! משחק בך.. שימאס לו? יחפף אותך.. ויתפס בובה אחרת....
הגברים? לא אוהבים אותך!! הם אוהבים תיופי שבך! הבחורים היום בחוץ מחפשים רק יופי!! הם לא מחפשים אותך!! אהבה שלהם? תלויה רק ביופי שלך.. אם את יפה? יגיבו לך במקושרים בשין בשוקס... אם את יפה? יזרקו לך מילים ברחוב...גבר שרואה אישה יפה ברחוב ...מה הוא עושה ?..שורק לה...האישה מתלהבת וואי הוא שורק לי וזה...ומסמיקה...בנות!!!! גבר כזה חושב עליך..זהו...זה מה שאת שווה שריקה??!?!?!?!? הוא בז1!!! לך!!!! אישה שלא מתיחסת זה מראה לו שיש לה כבוד!!!!! מעריכה את עצמה!!!!! ולא שווה רק שריקה! ברגע שהוא יראה אחת יותר יפה? יחפף אותך וילך אליה... בעתיד? כל הבחורים ירצו נשים שמורות!! ירצו נשים צנעות!!!


רוצים שהבנים לא יזלזלו בכם? לא ישפילו אתיכם? רוצים שבאמת יאהבו אותך? תיהיו נשים צנועות!! תיהיו נשים שמורות!! כל בחור בעתיד שירצה להקים משפחה.. איזה אישה יחפש? פתוחה? או סוגרה? צנועה או פרוצה? שמורה או מקולקלת??? תכבדי את עצמך!! תיהיה צנועה!! ורק ככה יכבדו אותך ויעריכו אותך באמת!!!
מפריצות.. מאתרי התעובה אלה שין שוקס מקושרים... כלום לא יוצא לכם מיזה!! כל זה? ש-ק-ר!! רמאות!! כל זה חרטה אחד גדול!! אולי עובר לכם הזמן יופי באתרים אלה... אבל הכבוד שלך אחותי... יורד... בעתיד אף אחת פה לא תתגאה לפני הילדים שלה ובעלה "יודעים כמה תגובות יגיבו לי בשין... יודעים כמה חברים היה לי במקושרים..." כולכם? תתביישו שבכלל נכנסתם לאתרים אלה!! תפנימו את זה!


תיהיו אמיתיות!! אל תשקרי את עצמך אחותי!! אל תיהיי מושפעת מחבר'ה.. יש לך שכל? תפעילי אותו!! אל תלכי אחרי השכל של אחרים.. אל תלכו אחרי המילים של הבחורים!! תפעילי תשכל שלך!! כל הבחורים בחוץ.. הם דואגים ליצרים שלהם!! לתאוות שלהם!! אתם? כמו מפגרות סליחה על הביטוי.. מספקות להם את זה.. במילים אחותי קונים אותך... במילים.. בכמה תגובות.. מסובבים לך תראש..
כל בחורה רוצה מילה חמה.. רוצה שיתייחסו אליה יפה.. רוצות חום אהבה.. זה הטבע של הבנות!! ובגלל זה אתם מראות תגוף שלכם.. בגלל זה אתם מצטלמות לתמונות.. מעלות לשין למקושרים וכ'ו... רק בגלל הסיבה הזאת!
אבל תדעי לך.. שככה? לא תקבלי תחום ואהבה שאת רוצה.... ככה לא יכבדו אותך!! יכבדו אותך כדאי לקנות אותך.. כדאי לשחק בך.. לא כי הם מתכוונים לזה....כל הכבוד שנותנים לכם הבחורים.. המילים היפות שלהם.... בתחלה את חושבת? "הוא אביר חלומתי.. איזה יפה הוא.. איזה חמוד הוא..." אבל בסוף הוא יהפוך לך למלאך המות!! ואז תביני שהכל היה ש-ק-ר!! הכל היה רמאות!! וכל זה? רק בגלל שלא שמרת על הצניעות שלך!!


תפנימו את זה צדיקות!! ואל תגידו לי את צודקת!! אני לא מחפשת שתגידו צודק.. זה נכון.. אני מחפשת שתפנימו את זה!! ותקיימו את זה!! כי בנינו? מה אני מקבלת מיזה? כלום... כל זה? לטובתיכם!! בשבליכן!! הבחורים בחוץ? יגידו לך תמילים הכי יפות וכ'ו... למה? כי הם דואגים לעצמיכם!! אני אולי תוקפת אותכן.. ונכנס בכם.. למה? כי אני אוהב אותכן!! כי אני רוצה לטובתכם !!!

את הדבר הזה לא אני כתבתי...
ראיתי את זה באיזשהו פורום ...שגבר רשם את זה!!!!!
בנות!!!! תבינו הכבוד שלכם חשוב....
לא רק בעיני עצמכם כי אם בעיני אחרים!
בנות ישראל יופיכם נמדד בצניעותכם! הצניעי לכת עם הקב"ה


-נטלי בת של מלך

No comments:

Post a Comment

the last war:

Chanukah?What did Maccabim fight for?What are we fighting for in -the last war: EMET vs. SHEKER / TRUTH vs. QUASI-TRUTH ie FALSEness-can 6*6=11.999999999999999999999999999999999999999999999?
just like there can be no 6*6=almost 12, the same,there is no almost TRUTH. The Truth does NOT require any MASQUES....AND THIS IS WHAT WE SEE RIGHT NOW...THE TIME BEFORE THE COMING OF MASHIACH...BEFORE THE WORLD'S "END" AS WE KNOW IT. Hashem is showing us the real faces of the people...and it's not enough to have a "good" person COVER-UP or to wear a "religious" COVER-UP...for those that do...And's it's not enough to do CHESED/ KINDNESS. EMET & CHESED must go together!